My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, July 14, 2009

Coretan Untuk Abah


ABAH + MAK + AQIL RIFQI (ANAK BUAHKU)

Abah...ketika ini aku begitu terharu dan bangga jadi anakmu. Walau aku tak pernah ucapkan rasa sayang...namun aku cuba menghiburkan dan menceriakan hidupmu. Semalam abah datang ke rumahku..abah memang best..hati seorang abah...abah tanya tentang life aku camner dan abah cepat tahu kesukaran @ kesulitan anak-anak. Sama seperti mak aku..walau abah jarang bertanya tapi abah tahu life aku...abah banyak membantu aku dan keluarga...aku tak pernah pinta namun itulah ABAH...bah...LA SAYANGGG ABAH...SEMOGA ABAH SENTIASA GEMBIRA DAN SEMOGA ALLAH MURAHKAN REZEKI ABAH SELAMANYA....

No comments: