My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, November 16, 2009

Selamat Hari Jadi Along...


Semalam 15/11/09 genap 10 tahun umur anak sulungku...hepi besdey sayang. Takder spesel ape pon...sbb ibunya tgh dlm keadaan x sihat. Apapun aku sempat membelikan sebiji kek comel untuk dirinya sebagai kenangan...harapan ibu, semoga satu hari nanti along akan jadi anak yang solehah, taat pada ALLAH dah taat pada ibu dan ayah...

Harini...aku masih gitu-2...sib baik boleh datang kerja...kalo x...aku resign jer la...biler la nak habis peringkat awal nih...harap cepat peginya...

Esok pula...aku telah dipanggil ke ....... aku terpaksa pegi jua. Inilah perjuangan aku yang terakhir. Akan aku perjuangkan hak aku dan kiranya masih rezeki aku...alhamdulillah...jika tidak...aku redha...amin..

No comments: