My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, January 8, 2010

Yakin Pada Allah.......

Alhamdulillah...aku masih lagi diberi bernafas di muka bumi ini dan dapat menjalani ibadah seperti biasa....Sukar nak kugambarkan perasaan aku pada masa ini, namun aku yakin pada ketentuan dan lorong yang Allah berikan padaku...Alhamdulillah...semuanya masih mencukupi dan aku sekeluarga masih menjalani kehidupan yang biasa.

Padaku...apabila kita telah berusaha....berdoa...tawakal...insyaallah...Allah akan mengabulkan doa kita, namun bukanlah pada masa itu atau esok harinyer...bergantung pada situasi dan keadaan..syukur padaNya, aku masih dapat menjalani kehidupan seperti hari-2 yang lain. Aku bukan seperti setengah orang lain...suke heboh-2 dalam satu-2 perkara...aku lebih suke senyap tetapi berhasil...tidak suke menunjuk-2 pada orang lain...biarlah orang kata diam-2 ubi berisi :)

No comments: