My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, December 6, 2010

Kerana DIA

sedih...sakit hati..geram bercampur baur jadi satu...kenapa?????????????????? dan mengapa........sikap ko yang tak pernah berubah...aku cube anggap ko sebahagian dari keluargaku...namun nampaknyer ko memang x layak untuk aku anugerahkan pingat itu...kau tetap orang luar jua...aku akan ingt selamanya apa yang telah kau buat pada aku dan adik beradikku..pd mak mungkin ko boleh goreng...bukan pada aku adik beradik. walau ada masa kami bersengketa jua...namun kami sedar..utk apa pertelagahan tersebut...kami tidak ramai...namun caramu itu mmg sengaja untuk melagakan kami anak beranak...

Ya ALLAH, Ya Tuhanku...aku mohon padaMu, berikanlah aku sedikit ketenangan dan kekuatan, berikanlah aku sedikit kewarasan dan berilah petunjuk kepada orang yang tidak pernah menyenangi kebahagiaan kami anak beranak...

Aku perlu bertindak...selama ini hanya aku yang mengalah, aku yang YERkan jer, namun dah sampai masanya aku jaga hati dan perasaan sendiri...

No comments: