My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, February 16, 2011

Superwoman @ Abang Pegi Kursus

as salam...heheheh walau private diary kena la dimulai dengan salam yer tak......hari ni dan esok abang mengikuti kursus BILAL dihantar oleh Masjid As Syarif Taman Seri Telok Datok anjuran JAIS di Sabak Bernam....huhuhu bermula pagi tadi aku dah jadi SUPERWOMAN with 4 kids...alhamdulillah setakat nih aku leh handle semua...aku memang BOLEH PUNYER...ngan adam tuh, betul2 mencabar kewibawaan aku nih. Aiman plak selalu bangun lambat dan selalu tunggu ayahnye mandikan...tapi arini aiman mandi sendiri (masih manjer)..

Harap2 abang akan jadi bilal dan seterusnye imam la yer...tapi aku nih......kena berubah imej ker..ahakssss....hancus...setakat sopan, bertutup litup tuh, aku masih aku...kalau nak lelebih, kena take time la yer...maklum ler aku nih hanya manusia biasa yg sgt lemah dalam byk segi...

No comments: