My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, April 6, 2011

Adam x sihat

As salam...semalam 5/4 aku cuti sebab adam x sihat...huhuhu demam dari jumaat tapi isnin dah mule dapat selsema pulak...sudahnye asik meragam je...aduuuhhhh...x leh wat kerja lain sbb dia nak bergayut jer kt aku...sudahnya bile adam tido..aku pon apa lagi tido sama ler....tghari g umah mak, amik aiman plak...balik umah tidokan adam...heheheh sempat aku ngemas lagik tuh time adam tido. aiman pon rajin tolong aku kemas umah...aku nih tak leh tengok umah statik gitu...kurangnye 3-4 bulan aku harus alihkan kedudukan perabot dlm umah, walau umah kecik...aku tetap nak gayakan...hahahah

Abang dah mule sibuk nih, sebab tgh nk alihkan anak pokok cili ke polybeg...x per la sekurangnye untuk carik rezeki semua kena usaha kuat dan berterusan...insyaallah...

No comments: