My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, May 19, 2011

Cepat sungguh masa berlalu...

hhhmmm cepat sungguh masa berlalu yer...dah pertengahan bulan 5...akhir bulan sok 28-29 sibuk dengan kenduri suhana @ andak esah kawen...huhuhuh wedding of the year jugak la...merancang nk bagi cupcake sempena hantaran masa nikah nanti...dan angan-2 nak hadiahkn kek kawen 2 tingkat...tapi mampukah aku??? nk buat sangat kek tuh dengan tujuan..leh wat promosi kat kampung nanti...harap2 aku diberi kekuatan untuk membuat kek tersebut yer...

alhamdulillah adam hampir pulih tetapi berjangkit pula kt aiman, angah dan aku sendiri...huhuhu dah ler anak2 tengah exam nih, harap anak2 boleh menjawab soalan peperiksaan dengan baik..

Menyelusuri kehidupan aku...boleh kukatakan aku kini telah bangkit dari zaman kejatuhan, zaman ujian ALLAH...syukur padaMu Ya ALLAH....aku benar2 rasa bersyukur sangat...rezeki yang dilimpahkan olehNya...semoga aku menjadi hamba ALLAH yang sentiasa tahu erti bersyukur...

No comments: