My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, November 25, 2011

Cuti Sekolah Bermula

Salam semua...cuti sekolah dah bermula dan bermulalah rutin aku sibuk dalam masak memasak nih....hhhmm memandangkan mak kt Mekah lagi...aku harus siapkan bekpes dan lunch sekali tok anak-2 aku...hari rutinku amat sibuk sekali...nasib baik suami ada membantu...hehheehe ringan sikit beban aku dan anak2 daraku dah boleh diharapkan untuk membantu menyiapkan kerja-2 rumah....

Cuti sekolah...aku x plan ke mana-2 sebabnya jadual dan ongkosnye padat...hahahha si angah sibuk gak tanya nak g mana cuti nih....hhhmm tgk la yer sayang...kalo sempat kita g jenjalan dekat3 jer....wat syarat gitu...cuti sekolah nih juga aku harus pandai merancang kewangan...aku harus buat persiapan awal kerana tahun hadapan 3 anak-2 ku bersekolah di sekolah yang berlainan...harap-2 aku dapat mengatasi semua perkara...

No comments: