My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, December 29, 2011

Sampai Penghujung

Sedih + pilu....aku tamat kerja di sini PSB penghujung 2011...alasan boss nak berehat so construction terpaksa ditutup.....setelah 4 tahun aku disini...aku selesa kerana kawan-2 yang prihatin, masa kerja yang fleksible dan yang penting dekat dengan rumah..Namun ALLAH swt mengetahui segalanya dan menetapkan percaturan hidup aku...aku pasrah dan redha...

Berjumpa dengan Rohana Ahmad (ana) seorang kawan yang sentiasa membantu aku tidak kira susah dan senang...dia kawan aku dunia dan akhirat....susah untuk aku berjumpa dengan kawan @ sahabat sepertinya..Na...aku terlalu sayangkn persahabatan kita ini....namun harini merupakan hari terakhir aku bersembang, berbual, ooooohhh...sukar nak ku gambarkan..harapanku semoga kita sentiasa berjumpa dilain masa...sebab aku emosi sangat sekarang nih...................................

No comments: