My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, February 23, 2012

Kembarku - Rohana Ahmad

Kembar tapi tak seiras...itulah gambaran yang aku berikan pada ikatan persahabatan kami. Bermula pada tahun 2008, sebaik aku menjejak kan kaki di syarikat tersebut, dialah orang pertama yang menghulurkan bantuan, dialah insan pertama yang memahami situasi aku..dan kerananya juga aku berada ditahap sekarang...

Kini dia akan pergi meninggalkan aku kerana tuntutan kerja...huhuhu walau aku tidak sepejabat dengannya pada masa kini, aku masih boleh lagi berjumpa dengannya diluar waktu senggang...namun bermula bulan 3 nanti, dia akan pergi jauh lagi dan mustahil untuk aku berjumpa lagi dengannya...

Na...aku harap persahabatan kita tidak akan putus sampai disini...walau dimana jua kau berada, aku sentiasa mengingatimu selamanya......

No comments: