My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, January 10, 2013

BERMULA TAHUN 2013

Apabila anak-2 telah mula kembali ke sekolah, jadual aku bertambah sibuk...apa taknya bermula rutin harian menghantar along ke sekolah petang. Tahun ini bertambah lak sebab mengambil dak aiman pula. Kasihan dengan aiman, lalu aku mengambil keputusan untuk mengambil beliau dari sekolah pagi....harap pengorbanan ibu berbaloi ye...

En. suami pula telah meningkatkan daya kerjanya dengan bekerja atas minor arahan. Kerja lama beliau...huhuhu memang sibuk aku dbuatnya sebab semuanya terletak dibahu aku...harap-2 aku dapat menjalankan tanggungjawab tersebut. Penat memang penat sebab amik anak...zuppp terus masuk dapo masak2...dak adam lak nak perhatian gaks...kul 7 settle semua...

Alhamdulillah.......dah pertengahan bulan...dapat serasikan diri dengan semua keadaan...syukran kerana diberi kesihatan yang baik....I luv all of u anak2 ibu.......

 ALONG + ADAM + ANGAH
 ALONG
 ANGAH
DENGAN SEPUPU MASING-2

No comments: