My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, February 4, 2009

Pagar

hhhmmm...dah lama aku tak update blog nih...hehehhe bukan aper..ngan cuaca sekarang nih, keadaan kesihatan aku anak beranak memang x mengizinkan. Sekarang asal weekend jer aku dah blah ke kebun. Ini untuk memberi sokongan kepada suamiku yang sedang mengusahakan kebun cili tuh....habis sumer anak-anak aku angkut sekali...Mak...turut sama turun padang untuk sama-sama meraih keringat dalam projek ini.

Hehehehe cam projek besar-besar jer yer...walhal orang lain dah ke depan dulu. Aku sebenarnya pernah kecewa ngan projek nih..yer la orang melayu nih (sorry to say) mana ada banyak modal nak wat sesuatu bizness tuh. Tengok aku sendiri la...semangat ngan kudrat ada...tapi takder modal nak mulakan..

So...Alhamdulillah...setelah dapat suntikan modal dari mak, aku mulakan langkah seterusnya tanpa menoleh ke belakang lagi...hari ni..suami ku bertungkus lumus lagi menyiapkan pagar kawasan kebun kami. Harap hari ini siap lah hendaknya...AMIN

No comments: