My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, January 21, 2009

Doa Selamat & Kesyukuran

19-1-09 Alhamdulillah aku selamat wat kenduri doa selamat & kesyukuran sempena along naik Quran...heheheheh wat kat umah ustaz tmpt anak aku ngaji jer...tp aku dtg for moral support and AMINkan doa ustaz tuh.

Syahdu giler rasa biler ustaz tuh cakap doa ini khas untuk aku + suami + keluarga murah rezeki, jauh dr sebarang penyakit, aman damai dll...Yup...aku wat sekali untuk kesihatan suami yang beransur sembuh dan juga untuk projek cili aku yg sedang berjalan..Kira semua dalam satu la..

Insyaallah...bila dah ON jer projek cili tuh...aku akan wat doa selamat yang real untuk ku sedekah kepada sume atas nikmat yang telah ALLAH beri kepadaku sekeluarga. AMINNN

No comments: