My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, May 19, 2009

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...syukur padaMu Ya ALLAH...sbb tadi baru lepas call bank rumah. Setelah berhempas pulas dan sehabis daya...akhirnya bank beri kelonggaran padaku, itupun setelah aku menerangkan dengan terperinci perancangan aku.

Ingin aku terangkan kat sini...bukan mudah untuk aku sampai ke peringkat sini. Banyak onak dan duri, untuk meloloskan diri aku, aku terpaksa memerah otak dan terus berusaha sehabisnya untuk sampai ke sini. Bukan mudah untuk aku terus berdiri gagah dalam hidup ini setelah penghijrahanku ke kampung halaman. Dan bukan mudah untuk aku mengekalkan rumah lama aku di senawang. Tak terkata rasanya keperitan dan kepayahan hidup ini. Hanya ALLAH yang maha mengetahui..

Buat seseorang yang telah membantuku di saat kritikal ini...terima kasih banyak. Moga ALLAH melimpahkan rezeki dan rahmat buatmu...AMIN..

No comments: