My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, June 17, 2009

Kenduri Lagiiiiii

hehheeh kenduri lagi...kali nih plak kenduri aqiqah anak buahku merangkap anak adikku yang lahir pada bulan 3 lepas. Majlisnya hari sabtu 20hb Jun, terpakso la den cuti lagik. Ikutkan...den la orang kuat dalam family sebab den dah tuo kot.hahahahahah..anak-2 den pun dah beso panjang...itu maknanya den pun dah tuo...hisshhh...

Anyway aku harap majlis berjalan dengan lancar. Ini kira kenduri paling the vogue dalam family aku tahun nih. maklum ler kenduri beso last masa adik pompuan ku INTAN kawen tahun 2007. Mak aiii lamanya...aku memang planning punya orang, so sebelum majlis mula aku dah wat checklist camner aku uruskan perkahwinan adik beradik ku yang lain...so check it out.

Moga majlis berjalan lancar. Aku dan intan dan huda ingat nak celebrate Mother's & Father's Day sekali sok. Wahhh mesti happening giler...Kena order kek Secret Recipe...sebab aku konpem memang tak leh wat kek sebab bizi yang amat....

No comments: