My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, June 4, 2009

Syukur Alhamdulillah...

Alhamdulillah sejak kebelakangan nih..rezeki kami anak beranak semakin bertambah. Ada jer lorong rezeki yang Allah limpahkan kepada kami...Aku pulak bakal membuat cupcakes order untuk orang kawen sabtu nih. Abg plak sibuk ngan keta orang...cili? masih berjalan seperti biasa. heheheh abang aku ler sibuk gaban.

Aku pun sibuk gak ngan biz online aku. Namun aku masih boleh membahagikan kerja-kerja ngan biz aku nih. Alhamdulillah...aku dah mula jual tepung kek "DHIYA" jom tgk kt link bizz online...

1 comment:

mamafaiz said...

muahahaha....tahniah..at last menjadi gak projek cili tuh...semuga rezeki semakin bertambah murah...ingat la pada yg SATU...dia yg memberi rezeki