My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, September 4, 2009

14 Ramadhan..

Sekejap jer masa berlalu dah 14 ramadhan, bermakna hari raya jua bakal menjelma...hmmm...persiapan? Xder persiapan yang khusus untuk raya kali nih. Aku hanya beli untuk anak-2 sahaja...aku + suami tiada yg khusus. Dah tuo kita orang nih. Janji anak-3 happy dan leh jalan ke rumah sedara mara...anyway...aku pun harus bersyukur kerana masih bernafas di alam ini, menyaksikan pembesaran anak-2 dan berbakti kepada orang tuaku...

Hhhmm...plan lepas raya dah ada dalam kepala aku. Tunggu masa jer nak realisasikan sok. Aku harap semuanya dapat berjalan dengan lancar. Bersama sahabatku dari seremban satu kerja denganku di KLIA dulu...hehheehh biarlah rahsia projekku itu...nantikan ia...

No comments: