My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, September 1, 2009

Meriahnya Berbuka Puasa

Hehehehh sabtu-ahad...rumah mak asik penuh dengan adik beradikku yang balik. Adikku Intan balik selama 3 hari...atan + huda juga datang memeriahkan majlis berbuka puasa. Namun abangku Jep pula tiada kerana berbuka puasa di kampung pantai. Hhhmmm memang meriah biler sesekali bertemu...sib baik puasa kalo x aktiviti makan menjadi tumpuan utama....Faiz anak intan...dah semakin bulat dan beso...geram jer semua orang tengok. Maklumler lahir baru 2.9kg jer...sekarang dah 7kg...

Aku?...cam biasa temankan mak + abah berbuka...dah rumah dekat yer tak. situ jer la port aku...baru jer 2 tahun aku dapat berbuka selama sebulan dengan parents aku. Selama 9 thn aku berbuka di tempat orang...ekekeke mcm ler jauh tmpt tinggal aku dulu..

Anyway memang seronok...berbuka ramai-2..Pak Im datang sekeluarga berbuka pada hari ahad gaks...gamat jadinya...

No comments: