My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, December 2, 2009

Kami tetap kami...

lama sudah x update blog kesayanganku...masih lagi di alam mabuk menyebabkan tiada angin rajin yg melanda untuk mengemas rumahku ini...apa pun aku masih di sini, bekerja sambil melayan diri...

Sekarang cuti sekolah...tiada rancangan khusus untuk aku bawa anak-2 berjalan...maklum ler dengan masa dan ekonomi yang terhad membuatkan aku berfikir panjang untuk membuat sebarang perancangan....

Alhamdulillah...life aku semakin bagus dan baik dari masa ke semasa...aku boleh menarik nafas lega kerana berjaya selesaikan satu persatu masalah...

Buat mak + abah...terima kasih kerana masih lagi menyokong perjalanan hidup aku sekeluarga, tanpa kalian...siapala aku...mungkin tersungkur di tengah jalan...mungkin aku gagal untuk sampai ke peringkat ini...

No comments: