My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, December 30, 2009

Sabtu 26-12-09

Aku ke seremban arini sebab ada undangan kenduri kawen bagi pihak abang suamiku. Bertolak kul 9++ aku singgah tesco seremban, beli barang bizz sikit...akhirnya 12++ sampai ler aku ke kampung abang ngah suamiku...kami terus makan. Jumpa lak mentua aku...borak-2 kejap. Kat umah orang kawen x leh lama...so aku terus angkat kaki memandangkan dorang wat katering siap budak servis sekali, so tiada apa yang mampu kami tolong sangat...

Kami meneruskan perjalanan ke Ulu bendul seketika. Sebab dah dekat kan...sja la cuci mata sambil bawak anak-2 enjoy sekejap....xder apa yg menarik perhatian so kami pun berangkat pulang. Hheheheh sampai nilai plak singgah giant. tuh pun anak bujangku sibuk nak singgah situ....memandangkan xder apa benda yang rushing...kami pon singgah ler...hope our children enjoy it...

No comments: