My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, June 16, 2010

Masih Menunggu Hari...

hahahah...lawak betul...masih tiada rasa sakit tok bersalin...itu lah aku...nampaknyer kena paksa la senin depan...masa bersalinkan aiman pon...tiada tanda-2 untuk bersalin....tahu-2 jer serah diri kt spital dah bukak 4cm...alhamdulillah...aku masih sihat masih segar bugar...leh jenjalan dan bekerja seperti biasa...sakit sikit-2 tuh biasakla...sakit nk bukak jalan kot...apa pon aku masih berdebar-2 jugak nih...orang kata penantian satu penyiksaan...

Mudahan semua berjalan dengan lancar...kepada semua aku mohon kemaafan seandainyer selama ini kepetahan bicaraku bisa membuatkan anda semua kecik hati + terasa...tidak pernah terniat dihatiku untuk melaser sesiapa pon..kerana aku adalah aku. hamba yang terlalu dhaif...yang terlalu rendah untuk dibandingkan dengan sesiapa pon...

Untuk suami...terima kasih atas sokongan selama ini...walau kadang kala emosi aku terlebih dari budak-2...akakakkak...dah tua-2 peel masih mcm budak-2...bukan mak budak...hahahha...apapon harapan aku...kita dapat membesarkan anak-2 dan melihat kejayaan mereka...anak-2 adalah harta yang tidak ternilai buat kami...dunia dan akhirat.

No comments: