My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, October 14, 2010

Menghadiri Kes

Salam...semalam aku selamat menghadirkan diri ke..........bg rumahku itu...huhuhu setengah hari jugak la aku menghabiskan masa disana...aku hanye bejumpe dengan penolong pendaftar...dan mohon diberi masa untuk menyelesaikan segala yang tertunggak...fuhhhh pening memang pening...mau demam kuskus aku dibuatnyer...sbb itulah satu-2nye aset aku selain kereta...itu lambang hasil titik peluhku selama ini...aku harus pertahankan ia...dan jika ia bukan milikku...aku redha...

Selesai sudah...aku lari ke klang pulak beli brg bizz online ku...sungguh penat kurasakan...aku turut membawa 2 hero ku tuh...penat-2 aku balik terus g umah mak...heheheh tok lunch plak...hahahaha...anak-2 sume tido dlm keta mmg x leh nak singgah mana-2..pehtu siap packing barang customer...amik anak dara kt sekolah terus ke pos opis...pos barang...huhuhu...hari yang sungguh memenatkan namun aku enjoy...

No comments: