My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, October 5, 2010

Selamat Hari Ulangtahun

Salam...heheheh sesekali beri la wish pd diri sendiri...huhuhu hari ni 5hb genaplah umurku yang ke 36...hahahah mude lagik tuh...byk ranjau, onak dan duri telah aku lalui sepanjang 36 thn di muka bumi ALLAH ini. ada kala tewas juga aku di muka bumi ini, namun janji ALLAH, hanya kita shj yang boleh ubah nasib, usahalah....doa...tawakal...alhamdulillah aku sampai disini...

Minggu lepas, aku agak seriau, sedih dan juga stress biler mengenangkan aset aku iaitu rumah aku kt senawang sana...huhuhu dpt surat dari en lawyer lagik...surat tu aku dah terima dr bulan 6 lagik, tapi sbb sibuk bersalin + pantang + raya...aku wat dherk jer...namun biler aku review balik surat tuh..dup dap dup dap..wawawaaw...naik demam aku dibuatnyer...pening balik rumah...hilang segala mood...namun en suami banyak menenangkan aku, akhirnya aku istigfar, selawat...reda hati ini, hilang segala stress yang melanda...aku hanya insan kerdil, lemah, jika ini ketentuan dari ALLAH, aku redha...sop sops...huhuhuu...x tau nak kata apa...apa pon perjalanan hidup perlu diteruskan demi anak-2...

No comments: