My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, July 5, 2012

Salam Nifsu Syaaban

Salam nifsu syaaban semua...sekejap je masa berlalu dah nak masuk ramadhan...diam tak diam dah pertengahan tahun jugak la..banyak kelebihan bulan syaaban nih antaranya dengan berpuasa sunat dan memperbanyakkan amal kita...

Diam tak diam juga, heroku adam...dah 2 tahun makin nakal dan comei jer...amat manja denganku, apa taknya masih menyusu badan sehingga kini...heheheh bile dah geram tuh mula lah sakat dia x mau nenen lagik...dia pandang je dengan mata terkebil2...rindu dengan memori anak2 semasa bayi, kanak2 dan sekarang dah masuk alam dara pula...

Aku??? masih di sini dengan harapan segala apa jua yang aku lakukan akan dirahmati dan sentiasa dibawah berkatNya..tiada apa lagi yang aku inginkan...sudah cukup lengkap kehidupanku ini...cume untuk meneruskan kelangsungan hidup..banyak la onak dan duri yang perlu aku hadapi...bukan mudah untuk aku sampai ke peringkat ini...segala penat lelah, onak dan duri telah biasa aku lalui dan sudah sebati dengan segala kesulitan itu, jadi tiada masalah bagiku dalam mengharungi hidup ini. Aku telah biasa hidup susah...adakalanya tinggal RM1 sahaja dalam beg duit...hanya mampu pasrah dan menunggu keajaiban dari ALLAH...


No comments: