My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, April 11, 2013

Hutang Piutang

Aku dah berjaya melangsaikan hutang.................ada sedikit lagi untuk aku menghabiskannya....tapi serius, aku malas nak berhutang dengan pihak bank..........interest tinggi kooo......riba gak...

Tahun nih aku mengisytiharkan bebas dari hutang....semoga aku berjaya melepasinya..dan aku teringin sangat nak memakai barangan aku yang duk dalam hotel tuh....kekekekek lambang wanita sejati la konon kalo memperagakan barangan tersebut.....

Okeyyyyyyyyyy...aku nak dedikasikan warkah ini untuk adik aku puan intan payung yang sentiasa menyokong aku dalam aku susah dan senang.......luv you sis........semoga dikau sentiasa dirahmati ALLAH dan sentiasa murah rezeki..........

Semoga kita bersama-sama seiringan dalam menuju puncak kejayaan..........syahdu okeyyyy........my 1st sis forever and everrrrrr.........

No comments: