My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, April 19, 2013

MIGRAIN????

Salam Jumaat..bagi penghulu segala hari....Alhamdulillah masih diberi nafas dibumi ini....nak cerita sikit pasal kerja kebelakangan ini....aku kena MIGRAIN???? whatttttttttt....itulah realitinya...penyakit yang tak pernah aku alaminya...serius tapi aku stress pasal apa yerrr....

Lately boss agak sibuk kerja diluar...banyak projek...alhamdulillah...tapi aku di pejabat tak juga goyang kaki...kami buat kerja atas arahan bos dari luar.........dengan cuaca yang panas membara sekarang nih, tak memungkinkan aku dapat penyakit segera itu...oleh kerana boss kt luar, banyak juga kerja yg kami kena handle....ada masa kena keluar juga. Nak jadi cerita satu hari kereta comelku, temperature naik mendadak smapai ke paras yang bahaya. Boss plak suruh keluar g hantar barang..........zassssssssssssss otakku berpinar mencarik alternatif untuk menghantar barangan tersebut.....huhuhuhu atas sifat tawakal....aku redah juga dengan keadaan kereta begitu...bila temperature naik jee....aku stop di tepi jalan bagi turun dulu........aduhhhhhh smpi bila nak sampai nih....namun kuasa ALLAH yang maha mengetahui...aku sampai juga ke destinasi....alhamdulillah begitu juga dengan keadaan semasa pulang ke pejabat....


Aku kena migrain keesokkannya lagik..........aduhai apa la malang aku nih...serius sakit sangat kepala aku masa tuh, aku terus g klinik dan DR telah memberikan aku MC walau setengah hari. Aku bergerak pulang dlm pukul 1++ kerana nk uruskan beberapa perkara lagi....ubat??? amat perit untuk aku telan, tapi mengenangkan nak baik...aku telan je la ubat yang beso tuh...

No comments: