My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, August 30, 2013

JANGAN GANGGU KAMI LAGI...........

Wahhh tajuk kelas ko suuuuuuuuuuuu....heheheeh mana taknya...2-3 hari lepas abang ipar kol suami aku..katanya best friend dia nk jumpe sempena raya dan sempena nak g haji.........OMKKKKK...sorry naik lori yeee...ku haramkan sesiapa juga best friend suami aku jumpe dia...walau sudah lama, parut tetap ada...kalau rindu...kim salam je laa...kalau nak minta maaf...ampun...mintalah pada ALLAH swt...walau aku dah maafkan kamu semua...parut dan kenangan tetap adaaaaaa......

Mengimbau kembali...ko tau tak...sejak aku pindah umah besar tuh....suami aku x kerja...dah jadi orang kurang siuman sikit je lagi........aku pindah sana sebab konon2 dekat dengan tempat perniagaan suami aku...aku sanggup travel dari situ ke KL keyyyyyyyy...setiap hari tanpa jemu suami aku hantar aku ke stesen komuter.......kul 6 dah terpacak kt situ..hangkut anak2 sekali dalam tidur....

Sambil berubat...sambil menyelesaikan segala masalah yang datang...rumahtangga aku goyah...gado sana sini...marah sana sini...along.......anak aku yang pertama...menjadi mangsa...menjadi saksi semua yang terjadi...sebab apa????????? ko fikirla sendiri...dengan satu sumber kewangan aku meneruskan sisa-2 hidup yang ada...

Aduhaiiiiiiiii terimbau kenangan lamaaaa.....memang sadis dan Alhamdulillah syukur padaNya aku masih bertahan sehingga kini...masih bernafas dan masih berpeluang untuk membaiki setiap kesalahan dan kesilapan dan juga masih dalam melangsaikan hutang piutang dahulu....


No comments: