My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, August 30, 2013

PENGHUJUNG SYAWAL

Salam Jumaat dan salam kasih sayang....lepas jumaat tadi dapat khabar dari my sis @ intan..sepupu kami kak lin masuk hospital...operate - ada tumor breast....Allahuakbar...beratnya dugaan beliau...aku harap beliau cepat sembuh dan sentiasa dibawah lindungan ALLAH swt...

Khabar dari my sis jugak...MIL beliau masih begitu...aku sempat menziarahinya pada minggu lepas...sedih sangat sampai menangis aku dibuatnya...sama macam mak aku...i luv u mak...forever n ever...huhuhu adik aku dak atan suke la nyakat aku time tuh...x leh tahan tgk keadaan beliau begitu yang dibantu oleh saluran oksigen sahaja...semoga beliau juga cepat sembuh...anak2 dan menantu masih memerlukan beliau lagi........

Sana sini cerita open house...aku????????? hahahaah x buat lagi...verangan nak buat untuk rakan-2 masjid suami...masih dalam perancangan...niat untuk bersedekah, terlanjur ALLAH murahkan rezeki suami aku, nak juga kongsi dengan orang lain...tapi tuh la....macam serba salah nk buat...sebab dengar sana sini semua kurang sihat...huhuhuh semoga ALLAH memudahkan semuanya...

No comments: