My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, March 4, 2009

Final...


Alhamdulillah...aku smpi ke final. Yesss..nak pindahkan anak semai ke polybeg. Minggu nih terbizi sikit wat suamiku...sebelum anak semaian di pindahkan...Aku x sangka akan sampai tahap begini...terima kasih banyak wat kawan ku ana...dia banyak menolong aku di saat-2 kritikal...heheheh aku dan dia jer tahu. Anyway, aku harap impian aku dan suami akan jadi kenyataan.


Mau x gerunnya..setelah banyak berkorban dari duit, masa dan tenaga...itu jer yang aku mampu wat untuk memperbaiki kehidupan kami. Aku benar-2 berharap, semoga penghijrahan aku ini dapat merubah corak hidup aku.


Aku nak tunaikan janji aku pada mak + abah...hehheeh walaupun dorang tak tahu tapi itu janji diri aku sendiri. Aku akan bawa mereka ke Mekah...Insyaallah...Allah mudahkan segalanya...


No comments: