My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, March 30, 2009

Hhmmm....

Pagi yang sungguh menyesakkan aku. Aku g Shah Alam kejap atas urusan peribadi. Lalu plak jalan klang yang memang dah konfem jem gaban. Sudahnya sangkut gaks aku kt bandar klang tuh dekat sejam...
Nak wat camner yer...ku gagahkan juga diriku untuk meneruskan perjuangan hidup ini. Selagi nafas masih ada...akan ku teruskan jua langkah ku ini. Bukan senang nak senang...bukan susah nak susah. Aku? masih mendaki kembali ke puncak. Aku ingin kembali di zaman kecemerlangan aku. Walau sesukar mana..seperit mana pun akan ku cuba usaha untuk mendaki kejayaan itu.
Semoga ALLAH dan kedua ibu bapaku merestui perjalanan hidupku...

No comments: