My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, March 16, 2009

Proses Perpindahan Anak Semaian Cili ke Polybeg


Minggu bizi wat suamiku...dari 11hb Mac sehingga 13hb....proses perpindahan bermula ke polybeg. Doa ku semoga percaturan ini berjaya...setelah semuanya ku letakkan pada projek ini..masa + tenaga + duit...dll..


Hhhhmmmm...moga projek ini menjadi kenyataan dan aku berharap dapat menunaikan janjiku pada mak + abah ku...Mak...kurang sihat semenjak dua nih, dah puas aku ajak ke klinik..tp tak mahu pulak..seusai solat aku berdoa semoga mak + abah panjang umur...aku nak berbakti pada mereka sepuas-puasnya...setelah aku duk jauh sepuluh tahun lepas...kini aku nak lebih dekat ngan mak + abah...


No comments: