My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, October 14, 2009

Aku yang emosi...

Pukul 12.32 tghari...tetiba mood aku bertukar setelah ibuku mengkhabarkan bahawa ada sorang kawan baik suamiku mencarinya...walhal dah lama terpisah...aku tidak mahu peristiwa hitam berulang kembali...Ya ALLAH lindungilah keluargaku dari sebarang ancaman syaitan dan jin yang sentiasa menyesatkan manusia...AMIN...aku tak mahu ada kaitan lagi dengan manusia-2 yang berhati busuk dan penuh sifat-2 munafik...cukup aku diuji selama ini dengan segala kelakuan bodoh mereka....

Aku baru ingin merasa aman dan tenang didalam kehidupan ini. Cukup dengan segala penderitaan aku selama ini, berilah aku sedikit ketenangan dan kebebasan dalam melayari sisa kehidupan ini...

No comments: