My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, October 9, 2009

Aku yang terlalu....

hhhhmmm dari pagi aku nk luahkan...tapi x terluah. Bagiku ia merupakn kes biasa cuma hari ini aku terlalu emo kot...mgkn pertukaran hormon...hahahaha...kenapa yer...aku semacam kecewa ke atas apa yang berlaku walaupun aku nih kategori tabah, sabar...dan mempunyai semangat juang yang tinggi dan sentiasa berfikiran positif, namun aku hanyalah manusia biasa yang tak lepas dari salah silap...syaitan sentiasa mengelilingi umat manusia untuk sentiasa berbuat kejahatan...kalo berjaya...kenduri besar lah keluarga syaitan tuh...

Apapun aku berbalik pada ALLAH...sentiasa bersihkan hati dan jiwa sentiasa fikir ada hikmah sebaliknya...dan sentiasalah berbuat amal jariah @ sedekah...aku tahu, sedikit kelekaan akan membuatkan aku kecewa sepanjang masa...Ya ALLAH...ampunkan segala dosa-2 ku...terimalah amal ibadatku...AMINnn...

No comments: