My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, March 30, 2010

Kuatkanlah Iman @ Hatiku

Kenapa yer dan mengapa...inilah kehidupan namanyer...x lengkap kalo xder ujian @ dugaan hidup...aku perlu meneruskan kehidupan ini walau apa yang berlaku...namun pada hari ini...benar-2 mencabar kewibawaanku...diluah mati emak...ditelan mati bapak...itu yg lebih tepat. Aaahh....rumit ke kehidupan ini...x rumit sebenarnye jika kita tahu erti tanggungjawab diri sendiri, kepada ALLAH...kepada sesama umat.
Ya ALLAH...berikanlah aku kekuatan dan ketabahan dalam menangani setiap perkara. Jadikan lah aku sekuat Siti Khatijah....seteguh tembok cina dalam melayari kehidupan ini...kuatkan @ teguhkan imanku...aku benar-2 tersepit...aku keliru mana yang lorong yang Engkau lorongkan...jadi redhakan diriku dalam semua perkara....ikhlaskan hatiku dalam semua yang mendatang...amin..

No comments: