My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, April 2, 2010

Tension Di Klinik...

Hmmm...harini g minum air gule sambil amik darah...tah nape agak stress arini. Mungkin juga sebab nk siapkn tempahan puding...aku sampai di klinik kul 8 pagi...tapiiiii mak ai dapat no 64..huhuhu x pernah aku dpt no bertuah gitu...heheheh...apa lagi melangut ler aku kt klinik tuh...hati dah kt umah nk siapkn apam cekelat tuh...sib baik puding pelangi tuh dah siap awal...
Lari ke rumah kul 9++ terus bancuh apam...siap kul 10++ lari balik ke klinik utk di ambil darah balik....wawawaw penatnyer...sib baik suami begitu sporting arini...watnyer smlm...mau berpeluh aku sbb suami tengah sibuk siapkan keta customer....
Alhamdulillah...semua selesai dalam kul 11++ dan aku lari balik ke pejabat...mau semput nafasku...sampai opis lak...sambung kerja decorate tempahan tuh....siappppppppp....

No comments: