My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, May 17, 2010

Along suspek Denggi..

Bagai nak terjatuh jantungku rasa biler mana along didapati ada tanda-2 denggi....wawawa...nak jer kutukarkan tempatnyer ke tempatku....Ya ALLAH....x dpt nk kubayangkan along...dah ler kurus...skrg xder selera makan...pucat...cuainyer aku dalam menangani simptom penyakit berbahaya ini...esok darah akan diambil lagik...x sanggup tgk muke along kena amik darah...menangis-2...aku biarkan bapanyer memegang lengannye....aku mmg x sanggup...

Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan dan ketabahan dalam menangani perkara ini...aku belum pernah ditimpa musibah seperti ini...aku agak kalut...ralit...kecewa. Dengan diri aku yang leh biler-2 bersalin nih...aku tensen sebenarnye...along...moga cepat sembuh yer...amin...

No comments: