My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, May 4, 2010

Pening Manja

Salam...walau blog ini tidak dipaparkan di mata umum....aku mengganggap ia sebagai sebuah diari kehidupan. Harini dan semalam agak pening sedikit kerana menerima tempahan kek dan cupcakes dari isteri bossku...pestime nk deco kek 2kg tuh...apapun aku anggap ia satu cabaran dalam melangkah ke alam bakeri ini....

Alhamdulillah...apa yang aku tempah dan inginkan telah di proses sepenuhnya...syukur padamu ya ALLAH...kerana memudahkan segala kerja-kerja ku...

Oh yer...semalam 3/5/2010..aku p check up...hampa sebab darah masih begitu...tidak memberangsangkan...dan aku terlepas dari kena cucuk vitamin dek doktor...wawawa...aku ada masa lgi 2 minggu nak naikkan darah balik...itu janji aku pada doktor...Ya ALLAH harap semuanyer berjalan dengan lancar...aminnn...

No comments: