My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, January 28, 2011

Adam Kurang Sihat....Ulangtahun Abang

salam semua...arini baru aku kerja balik setelah 2 hari cuti...huhuhu adam demam panas, risau nk tinggalkan die, jadi dok umah ler, layan dia...huhhh sekali aiman plak amik peluang sekali ala2 nk demam la..pehtu khamis semalam tangan lak terkehel dok main2 jer...geram jer. so malam tadik suamiku bawak aiman g urut tangan sebab aku tengok jari jemari dia dah mule bengkak, mungkin sebab aliran darah yang x betul tuh...

adam...risau sungguh kalau anak2 aku nih kena demam panas, biar lah aku jaga sendiri, puas hati sudahnye 2 hari tuh la adam x mo susu botol, nk nenen jer ngan aku, dah ler susu kurang habis die gigit sekuat hatinye sbb xder susu...hahahahh sian die.

26hb juga tarikh kelahiran suamiku...huhuh nk wat surprise ngan adam lagik, maka jadilah kek cekelat adam...hahhahah. buat abang, selamat hari lahir, semoga murah rezeki dan panjang umur..

No comments: