My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, January 11, 2011

Hati Dan Perasaan

Genap 5 hari perang dinginku dgn suami...hati...knpkah engkau beku, perasaanku pula..kosong..tidak mampu ku ubah keadaan walau suamiku cube mengubahnyer...maafkan akuuuu...aku hilang diri sendiri..hilang keyakinan, hilang semangat juang, hilang segalanya...yg mengikatku hanya anak-2, jika tidak, ingin saja rasanya aku pergi jauh dari sini...wawawawawa...knp sampai begini sekali....aku juga tidak ingin keadaan begini berlaku...sesak dada, semput jantungku...aku inginkan diriku kembali...yg riang, ceria, tabah walau apa yang berlaku...yang sentiasa memaafkan orang lain...tapi KINI....adakah aku yang bermasalahhhh...

Ya ALLAH...lindungilah aku sekeluarga dari sebarang bencana dan malapetaka juga jauhkan kami dari sebarang unsur syaitan dan jin....aminnnn..

No comments: