My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, January 10, 2011

Konflik Tahun Baru...

salam sayang semua...huhuhu dah 3 hari perang dingin dengan abang...hhhmmm x tahu dari mana mule...punca ape yer...malas nk fikir, mls nk update, mls nk tanya @ kol dier...walau sesak dada, walau sakit jiwa...aku tetapkn keraskn hati @ bekukan kepala otak...heheheh x pernah di buat aku sepanjang 12 tahun kawen nih...tp itula...x tahu knp hati aku nih dah beku..kejung dah...xder rasa apa2...seandainye apa yg berlaku slps ini, ALLAH jua yang mengetahui...aku berserah...DENDAM??? tah la...tp pasti aku mkn hati dah bertahun dan ini endingnyer...huhuhu sakit kepala aku nih...sakit dada...dan semua sakit...

Ya ALLAH...berikan aku jalan keluar dalam kemelut ini...di saat aku meniti kehidupan yang lebih baik, jiwaku kacau, hati berbelah bagi...tetapkan imanku, tabahkan hati dan berikan aku kekuatan untuk menghadapi hari mendatang....aminnn.

No comments: