My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, March 2, 2011

Giler Nuffnang

As salam..aku rasa aku dah tertinggal jauh dalam earn money dlm dunia blog nih...akakakak aku join blog since 2008...huhuhu bayangkan brp tahun aku dah tertinggal...ekekeekk so arini aku melepas geram dengan mendaftar blog-3 ku itew...insyaallah...mana tahu ada rezeki aku nanti kan..

arini cam biasa aku sibuk kt umah jer...hahahaah adam dah lasak gitu, aku ler berkejar ngan bizz online, bizz offline..alhamdulillah, syukur padaNya yang telah memberi sejuta rahmat kepada kami sekeluarga...arini suamiku pon sibuk ngan jahit kusyen ketanye, tlg aku packing barang online...heheehh kadang rasa nk berenti kerja, opppssss...belum sampai masa tok aku berenti..setakat duit2 hari leh la aku dpt, nih tok komitment duit bulanan yg payah sikit...so aku must stay tune dulu...insyaallah mana tahu salah satu bizz aku meletop sok...jadilah aku warga surirumah yang berhemah... :))

No comments: