My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, March 7, 2011

Kau racun dalam daging..

sedih, beku dan tepu otak aku nih...peristiwa smlm masih bermain2 di fikiranku ini...dia hanya dpt pegang mak sbb dia tau mak penghulu segalanya...biarlah, aku cube fikir positif walau aku hampir terjunam namun aku masih waras untuk meneruskan hidup ini...aku dah cube buat baik, anggap dia sebagai satu keluarga namun dia tidak menghargainya malah dihempas segala kebaikan dan ketelusan aku dalam merapatkan hubungan ini..x per la...ko rebut la hati mak, sebab aku tahu mak darah daging aku xkan putus walau dicincang, biarlah aku berundur diri untuk seketika. mgkn mak juga bahagia dengan kehadiran ko dan mudahan ko letakkan mak ditempat yang tinggi. x perlu ko cemburu kepada kami, x perlu dengki kepada kami sebab dia ibu kami dunia akhirat..mgkn ko kurang kasih sayang, kurang perhatian...namun percayalah cukup sudah aku untuk berbuat baik dengan ko...biarlah aku dengan dunia aku sendiri...

No comments: