My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, March 8, 2011

Masa senggang

Syukur alhamdulillah...dengan kurnia rahmat dan limpahNya aku masih berada di sini, masih dapat bernafas dan masih dapat meneruskan kehidupan yang penuh mencabar ini...oh yer...kini aku meluaskan empayar bizz offline pulak, selain mengambil order kek, bizz online aku juga menjual kerepek, dimana aku akan mengepack kerepek2 tersebut dan meletakkan di kedai2...alhamdulillah...merasa la aku memegang duit hari2...dulu target aku nk simpan RM50 seminggu, kini aku leh senyum..

Mengimbas kenangan lalu, terlalu banyak onak dan ranjau yang aku lalui, terlalu perit dan jerih untuk aku kenangkan dengan suami yang sakit, keadaan ekonomi yang tidak menentu dan pelbagai masalah lagi...hanya ALLAH yang mengetahui betapa "suffer" aku ketika itu, hanya aku yang bekerja...masuk rumah baru, anak2 masih kecil...arrhhh berat sungguh ujian aku ketika itu...namun kini aku masih merangkak, tidak semewah @ sekaya mana namun alhamdulillah, aku bersyukur ketika ini...ini yang aku harapkan setelah sekian lama mendung mewarnai kehidupan aku sekeluarga...terima kasih mak abah..adik beradikku...atas segala sokongan dan bantuan yang diberikan...tanpa kalin mungkin aku masih ditakuk lama...hanya ALLAH yang dapat membalas semua jasa itu...

No comments: