My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, March 21, 2013

AIRPORT KLIA


Hari ini cik nor sekeluarga berangkat ke Mekah menunaikan ibadah umrah...pagi2 lagi kami dah ke airport untuk mengiringi pemergian mereka sekeluarga...aduh sebak rasanya....mak apa lagi...suke wat drama swasta kt situ dan akhirnya berjangkit dengan aku sekali....percaya tak, kami semua pergi menaiki satu kereta....hahahaha kereta abah lak tuh...aku mak abah along jep dan su..humbat sekali jalan...semoga kami semua selamat............

Aku juga sempat buat kek untuk adikku intan, untuk anaknya Faiz, nak sambut besdey lagi sekali kat taska lak...alhamdulillah semuanya dimudahkan....bermula aku membawa mak membeli barang dapur sehingga lah membawa mak menziarahi kematian jiran pak uteh ku...zaaaasss lari balik dah pukul 10++...nak deco kek pula.........dan special thank you to my husband yang membenarkan aku membawa mak.....tanpa izinnya juga, aku xkan ke mana.........

Salam sayang dari aku...aku sayang semua..........hehehehhe kena ucapkan agar hati kita tidak leka dan ralit...

No comments: