My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, April 2, 2009

Aku Di Uji Lagi...

Ya...Allah...kuatkan lah diriku, imanku, dalam menghadapi kemelut ujian ini. Aku dah tak terdaya untuk harungi semua ini. Namun aku redha kerana ini mematangkan aku dalam kehidupan ini...Buat keluargaku terima kasih kerana masih memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi.
Aku...harus cekal dan lebih berani lagi dalam menangani semua yang datang. Aku harus kuat untuk masa depan anak-anak aku. Aku inginkan kehidupan yang selesa tanpa dibebani hutang piutang lagi. Aku ingin bebasssss....
Air mata...usah la kau gugur lagi kerana tiada guna aku sedih nestapa, kerana ALLAH hanya menguji hambanya yang layak dan tahan diuji. Hati....tabahkan dan cekalkan aku untuk harungi semua kemelut ini...

No comments: