My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Saturday, August 29, 2009

Alhamdulillah...Selesai satu perkara...

Alhamdulillah...Hari ini 29/9/09...lega yang amat kerana aku telah berjaya menyelesaikan satu hutang iaitu kereta comelku...Habis sudah dan sudah menjadi harta ku...sedih sebenarnya sebab bukan senang untuk aku sampai ke peringkat akhir ini. Banyak ujian dan dugaannya...x terlangkau dan x tercapai dek akalku.

Banyak yang terkorban dan dikorbankan demi sebuah kehidupan...untuk aku kenang balik... x sanggup rasanya terlalu banyak derita perit jerih untuk aku teruskan kehidupan ini...namun alhamdulillah...ALLAH swt merestui perjalanan hidup ku ini..syukur padamu ya ALLAH...

Buat teman ku "ana" terima kasih banyak yer sebab sering membantuku di saat aku kebuntuan dan kekeringan ini...semoga ALLAH sahaja yang dapat membalas jasamu itu...

No comments: