My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan 1430H...


Salam ramdhan untuk semua...semoga ramadhan kali ini akan memberi seribu makna kepada kita dan jadikan ramadhan ini ramadhan terakhir buat kita...sebenarnya aku tak tahu kenapa aku tidak berminat untuk menyambut ramadhan dan syawal...kenapa yer? nasib baik ada anak-2 dara ku yang xcited untuk berpuasa mengingatkan aku tentang bulan barakah itu...

Ya ALLAH...berikanlah aku sedikit ruang untuk memberi kebahagiaan dan kegembiraan untuk anak-2ku dan jua untuk ibu bapaku. berilah aku kesempatan untuk memberi kesenangan kepada ibu bapaku...AMIN...

Untuk aku dan suami...kami hanya dahulukan untuk anak-2 agar mereka ceria dan gembira di saat ini. Biar mereka berkongsi cerita dengan rakan-2 tentang pengalaman mereka...

Untuk sekian kalinya...maaf ku pinta kepada seluruh ahli keluarga dan juga rakan-2 yang mengenali diri ini seandainya selama kehidupan ini aku membuat salah dan silap yang disedari atau tanpa disedari..

No comments: