My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Monday, August 17, 2009

Penatnya...

Fuuhhh...penat seharian semalam...pagi aku ke nilai menaiki van pulak (anak-2 den hepi sungguh)...hahhaah bawak makcik (jun) a.k.a kembar kot..sbb aku sebaya ngan dia. Anyway dia request nak beli tikar yg amat popular sekarang...jenjalan-2 sampai penat kaki..finally jumper gak yang sesuai dan serasi dengan citarasa dia. Siap lunch sumer...kita org pun balik..diiringi hujan renyai-2..

Petang aku lepak kejap sambil wat kerja opis yg ku bawak balik, sambil tuh tolong gaks hubby siapkan van makcikku. touch up sana sini...5.30 petang g pulak rumah adik iparku huda sebab jun nak tgk anaknya...sampai umah mahgrib...

Maghrib plak jun kata nak balik sbb suami x berapa sihat...errrmmm aku terfikir sian dia...so aku propose anto dia balik..sbb dia x cukup tido sumer...so aku anto la dia balik..x per la wat amal jariah sekali sekala...sebab dia amat baik ngan aku. I love her...balik jam dah tunjuk kul 930 pulak...singgah jap makan...anak-2 pun dah terkulai jer...sian dorang...cuti yang hepi dan memenatkan.. final sampai rumah kul 10.00 malam...terusss zzzzzzzzzz

No comments: