My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Saturday, August 29, 2009

Peningggg.......

Semalam...28/8/09...aku rasa tensen dan pening yang amat...kenapa yer?...aku standard la asal cukup bulan mula la pening tak menentu...byk yg harus dilangsaikan tapi gaji amat la lambatnya. Camner aku nak pusingkan...mau x pusing kepala aku dibuatnya tiap-2 bulan...

Namun...aku redha kerana aku hanya berusaha, yg tentukan ALLAH swt..belum smpi masa untuk aku mewah...teringat aku zaman kegemilangan aku gaji 3-4k...namun aku bukan boros tak menentu...semua dapat ku selesaikan sebelum 30hb..heheheh melalut pulak...yang dah berlalu...hanya secebis kenangan terindah...to all my friends...tq a lot sbb dengar rintihan hati nih...sbb time meroyan gitu, aku perlukan somebody utk release tensen...tak lupa ku pohon pada ALLAH swt yang maha mengetahui perjalanan hidup hambanya...

No comments: