My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, February 22, 2013

Alhamdulillah.........

Alhamdulillah....syukur kepadaNya...harini aku bersama suami pergi ke RHB bank di Jalan Munsyi Abdullah untuk menyelesaikan masalah tertunggak....akhirnya selesai juga masalah bertahun-2 aku tuh....special tq to my beloved uncle + untie dan tak lupa juga famili aku....terutama mak dan adikku intan.......luve u all, semoga ALLAH merahmati anda semua...dan hanya ALLAH yang dapat membalas jasa kalian.........

Aku bertekad akan menaikkan kembali kewangan keluarga, maklumlah anak2 makin besar perlukan perbelanjaan yang banyak seiring denga kos zaman sekarang.........

Aiman...maafkan ibu pagi tadi.......hormon period kot...heheheheh aku dah pukul dia dengan hanger sebab x mo g sekolah...amat geram sebab hari rabu dah ponteng, so harini ponteng lagi. Tak tahu apa masalah dia...harap dapat jadi pengajaran untuk dia di masa akan datang........


No comments: